Mina höns






Har ett antal olika raser.

På grund av svårigheter med att fixa uteplatser till alla olika raser så har jag fått besluta att bara

ha en hönsgård med uteplats.. detta innebär att jag då inte kan satsa på olika raser.

Istället får det bli att jag har mina höns med någon/några tuppar.. få se hur många tuppar som gå ha tillsammans.

Efterfrågan på ägg är stor så jag få satsa på detta ..synd men man måste ju anpassa sig.

Nu till våren ska jag försöka mig på att få en höna att lägga sig på ägg.. ska bli spännande





                          

 
Min hönsavdelning                   Faverolle höna                         Faverolle tupp            


                          

Sussex tupp                                Maran höna                           Stor Kockin tupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0